نبودت...


تنهایی

 

سلام عزیزم.

امیدوارم خوب باشی .

بی خبرم ازت و نمیدونم کجایی ؟چیکار می کنی؟؟نمیدونم هیچ .

درد اوره وقتی عید 1396 پیشم بودی ولی امسال نه نیستی.رفتی پشت سرت هم نگاه نکردی که یکی رو جا گذاشتی ...

چند ساعت از تحویل سال میگذره . با یه امیدواری الکی منتظرتم که یه پیام بدی

یعنی میشه ؟؟؟یه پیام دریافت کنم که اسم تو باشه ؟؟؟نه فکر نکنم . جز محالاته ولی ولی ولی امیدوارم .

فکر کنم حتی دیگه منو یادت هم نباشه .اره درسته یادت نیست کسی که سالها پیشش بودی .در کنارش بودی . با هم خندیدین .گریه کردین . جا گذاشتیش و رفتی . رفتی و به روت هم نیاوردی

چی بگم اخه ؟؟؟

مگه تو نگفته بودی منو دوست داری همیشه ؟؟؟؟؟مگه نگفتی ؟؟ولی رفتی و نگفتی حال و روز من چه میشه ؟!

باور نمیکنم که نیستی و ترکم کردی . اخه همچین ادمی نبودی .باورش برام سخته

باورش سخته  که این عید نیستی

تو این سال نیستی

یعنی میشه ؟؟

میشه زمان برگرده تو سال 97

98

99

1400

.

.

.

یه روز ببینمت ؟؟باهات حرف بزنم ؟؟دوباره مثل گذشته ها پیش هم باشیم؟؟

یعنی میشه واقعا ؟؟؟

نه نمیشه الکی امیدوارم.الکی

نمیدونم چی بگم

تو این ماه ها منتظرت بودم 

تو این ماه ها که نبودی با خیال در کنارت زندگی کردم ...

ببینم چی میشه روزای در پیش رو...

.

.

.

چی بگم



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در چهار شنبه 1 فروردين 1397برچسب:,ساعت 1:20 توسط ااااااااا| |
قالب ساز وبلاگ پيچك دات نت