تنهایی

سلام عزیزم . امیدوارم که خوب باشی .

3 و4 فرودین هم گذشت  وخبری ازت نشد...

پس کی بوی عطر تو به مشام من میرسه ؟؟؟

ایا میرسه ؟؟؟  یا فقط امید های الکی هست که به خودم میدم ؟

حتما همینطوره امید های الکی به خودم میدم .

الان ییه سر به پیج اینستاگرامت زدم . دوباره بازش کرده بودن از قفل  بودن ولی با این نشان که همه پست هات رو پاک کرده بودی و سه پست جدید گذاشته بودی که خبری از عشق و عاشقی نبود .

و طبق همیشه از خدا سخن میگفتی ...

مگر خدا هم میشناختی که اینجور دل منو شکوندی؟؟؟

مگه نمیفهمی دل  کسی رو شکوندن گناهه ؟؟؟

نمیفهمیدی بعد تو من چه حالی میشم؟؟؟

چی بگم اخه؟؟؟

پست عاشقونه نذاشتی چیه اتفاقی افتاده ؟؟؟نمیدونم

تو اومدی دل بردی و دلم رو سوزوندی .تو بی وقا بودن بهم اموختی...

.

.

.

تا کجا باید بنویسم؟

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نوشته شده در شنبه 5 فروردين 1397برچسب:,ساعت 3:47 توسط ااااااااا| |
قالب ساز وبلاگ پيچك دات نت